10 sierpnia 2014





Cześć, jest sprawa :)
Wiem, że ostatnio nic się tu nie dzieje, mimo tego, że milion razy obiecywałam, że coś dodam. Aktualnie jestem sobie na wakacjach, do domu wracam za tydzień, ale tak naprawdę wolna będę dopiero w ostatnim tygodniu sierpnia. Od kwietnia zajmuje się jednak czymś innym, piszę takie specjalne opowiadanie dla mojej mega znajomej i zamierzam je skończyć do jej urodzin (13 sierpnia, więc i tak mi się to nie uda). Opowiadanie jest tym razem o Zaynie, ale jeżeli zaczęłabym je publikować nie byłoby problemu z dodawaniem nowych rozdziałów, bo wszystkie byłyby już gotowe. Nie wiem ile tu w ogóle zostało czytelników, ale ostatnio dostawałam komentarze, więc możliwe, że ktoś by to czytał. Pytanie, czy interesuje was cokolwiek związanego z Zaynem?
Co do tego bloga, to wygląda to tak, że na to opowiadanie w ogóle nie miałam pomysłu i każdy rozdział pisany jest spontanicznie, przez co wychodzą takie sytuacje, że sama nie wiem co robię.. Mogę to kontynuować, jasna sprawa, może komuś to się podoba i chce wiedzieć co dalej. No nie wiem. Jak wy to widzicie? :)

35 komentarzy:

  1. Twoja twórczośc jest świetna, także o Zaynie możesz śmiało wrzucać moim zdaniem jednakże nie zostawiaj tego opowiadania, kochamy je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przeczytam coś o Zaynie i jestem za tym żebyś kontynuowała to opowiadanie. I zapraszam do mnie na http://help-me-if-you-can-niall.blogspot.com/ coś o Niallu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio? To było kilka miesięcy, myślałam, że opuściłaś już na dobre tego bloga! No, cóż historia jest świetna i z chęcią będę czytać dalej. Co do blogu o Zaynie- nie ograniczam się tylko do ff o jednym z członków 1D, więc z chęcią :D! Weny życzę i miłej końcówki wakacji! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się! Opowiadanie o Zaynie to coś jezcze bardziej w moim guście :)
    Co do tego opowiadania to dawno już odpadłam i czytanie teraz czegoś d środka jest dla mnie bez sensu, ale na pewno są tu osoby, które na ten kolejny rozdział czekają i właśnie dla nich powinnaś go dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana!
    Przeczytam wszystko co napiszesz, bo uwielbiam Twój styl pisania i humor w nim zawarty!
    Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o ff z Zayn'em!
    Tutaj również wyczekuje nowego rozdziału :*
    Udanego wypoczynku!
    Ściskam i całuję, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, jesteście kochane! myślałam, że nikt tego w ogóle nie skomentuje albo dostane jeden komentarz po miesiacu! haha powiem szczerze ze sie wzruszylam :')
    gdy skoncze opowiadanie o zaynie to od razu dam wam znac co i jak :) a od przyszlego poniedzialku do czwartku mam troche czasu wiec chocby nie wiem co napisze nowy rozdzial z niallem i leighton!!!! serio nie odejde od laptopa dopoki tego nie skoncze! baaaaaaardzo wam dziekuje! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto ja tu czekam, aż kontynuujesz :D skoro piszesz to spontanicznie a wychodzi Ci bardzo dobrze, to ten o Zaynie tym bardziej chce zobaczyć ^^ czekam, czekam, czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taktaktak! Odpowiedź zawsze brzmi tak jeśli chodzi o Twoją twórczość... i jeszcze Zayn ahhh! Czekam z niecierpliwością xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę, wracaj tutaj, jak najszybciej. I oczywiście - opowiadanie o Zaynie w Twoim wydaniu też bardzo chętnie przeczytam. Czekam z niecierpliwością, Nephres

    OdpowiedzUsuń
  10. -Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?- spytał patrząc w moje oczy, jakby chciał wywiercić w nich dziurę, aby dostać się swobodnie do mojej głowy.
    -Jak można wierzyć w coś czego nie ma?- odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
    -Ja wierzę. I w miłość od pierwszego wejrzenia, i w tą prawdziwą, i tą prawdziwą od pierwszego wejrzenia. Bo wiesz, kiedy jest się zakochanym wydaje ci się, że ta miłość jest jedyna, rozumiesz? Lecz to nie tak. Jest wiele miłości, lecz ta jedna prawdziwa. A te inne są, po to, aby ans do niej doprowadzić i żeby dowieść, że jest ta jedyna.
    -Skąd wiesz, że to ta jedyna?- jego wyznanie mnie totalnie zaskoczyło. Nigdy nie pomyślałabym, że zwierzy mi się ze swoich uczuć, a późniejszych zdarzeń w ogóle się nie spodziewałam.
    Objął moją maleńką dłoń swoją większą i zamknął je w uścisku.
    -Skąd wiesz, że nasze palce są splecione?
    -Czuję to.- patrzyłam z niedowierzaniem na nasze dłonie. Jego ręka była zaskakująco przyjemnie ciepła. Potarłam kciukiem środek jego dłoni. Uśmiechnął się.
    -Ja też to czuję.- po czym pochylił się i złożył nieśmiały pocałunek na moich ustach.

    http://fictitious-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam tu regularnie i wciąż z chęcią przeczytałabym ciąg dalszy tej historii, jednak jeżeli czujesz, że to będzie na siłę, to chyba nie ma sensu. Ty również masz czerpać z tego przyjemność. Piszesz świetnie, więc o Zaynie też chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I co dalej z tymi opowiadaniami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Zaynie pisze, na to po prostu straciłam wene i pomysły :(

      Usuń
    2. a kiedy zaczniesz dodawac to o Zaynie?

      Usuń
    3. jak napisze je całe :)

      Usuń
  13. Ojej, szykujesz coś nowego? Jak najbardziej super, że o Zaynie, zdecydowanie będę czytać :) Ale... mimo wszystko mam nadzieję, że nie odpuścisz Leighton? Uwielbiam tę historię i naprawdę super byłoby przeczytać zakończenie. Nie myślałaś o tym, żeby po prostu zakończyć je wcześniej, skoro nie masz weny? Żeby tylko... przedstawić nam chociaż swoją wizję zakończenia, w razie gdybyś rzeczywiście chciała je porzucić ^^
    Pozdrawiam i życzę dużo weny zarówno na nowe, jak i na stare <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :* nad Leighton ciągle myśle, chcialabym to kontynuuowac, bo bardzo polubilam postacie i w ogole! mysle, ze kiedys nadejdzie mnie wena to napisze ze trzy rozdzialy, a potem juz zakonczenie, zeby to po prostu wszystko naprostować :) ale jestem w klasie maturalnej i słabo to widze póki co :(

      Usuń
    2. maturalna wbrew pozorom nie jest taka zła! ale każdy ma własne ambicje i inaczej do tego podchodzi :) Mam nadzieje, że jeszcze w 2014 ujżymy coś o L&N <3 :3

      Usuń
  14. Jasne, że tak! Chociaż moim 'ulubieńcem' jest Niall i uwielbiam ten blog to Twoja twórczość i sposób pisania robią na mnie ogromne wrażenie:-) także. 3x tak, pomysł przechodzi dalej;-) tylko spróboj dodać też coś tutaj. Bo tęsknimy za Niallem i Leighton.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezeli ktos sie zastanawia to opowiadanie o Zaynie wciaz sie tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę proszę prosze proszę proszę dodaj to!

      Usuń
    2. staram sie jak moge :*

      Usuń
  16. Jak ci idzie? kiedy pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 40 stron zapisanych na razie i jak w środe usiadlam to pisania to jeszcze sie nie odkleilam, mega weny dostalam!! chce wstawic pierwszy rozdzial jak wszystko bedzie gotowe, bo teraz ciagle bede jeszcze cos zmieniac i w ogole :)

      Usuń
  17. Znalazlam tegi bloga dzisiaj i juz wszystko przeczytalam omomonomonm cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. matury pisałam, ale żyje :) opowiadanie się tworzy, mimo mojego braku sympatii do zayna

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga martie!

    "Żyjesz, nie żyjesz. Pijesz, nie pijesz. Daj mi jakiś znak bo mnie trafi szlak!!!"
    Kolejny raz przeczytałam znowu to opowiadania. Tęsknię za tym opowiadaniem. Jak tam to nowe cosik? Dałabyś nam nawet jakiegoś 'ochłapa' - shota. Cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :)))) podaj email to moge wyslac Ci tyle ile Zayna zdazylam napisac :)

      Usuń
    2. Taka Ja zapominalska, zapomnialam spr Twoja odpowiedz;) aż pewnego pieknego dnia zapragnelam przeczytac Twoje opowiadanie kolejny raz ;p moj email to: anecia9365@gmail.com

      Usuń
  20. Hallo Martie - żyjesz? :)

    OdpowiedzUsuń